Wervingscampage

Campagne voor werving van nieuwe studenten

1
Zorg voor een eerlijke benadering

In deze fase wordt de vraagstelling geformuleerd: wat moet er veranderen en wat willen we bereiken? De vraagstelling moet concreet en prikkelend zijn. Want hoe beter de stelling is, hoe beter het eindresultaat is. Vanuit hier formuleren we het concept.

Campagne concept 2017-2019

Doelstelling & budget

2
Is het allemaal mogelijk?

Hier halen we de output door de mangel. We toetsen de technische mogelijkheden, de juridische haalbaarheid en de kosten. De uitkomst van dat onderzoek levert een waslijst aan uitdagingen op.

Doelstelling & budget

3
Ontwikkeling & uitwerking

Op basis van het concept zetten we fase 3 in. Met een mediaplanning worden er verschillende trajecten opgezet.

Online omgeving opendagbarneveld.nl

Meerdere video’s voor instagram, facebook en youtube

Diverse folders

E-mail marketing voor de open dag

QR code voor de open dag

Werving bij studiebeurzen

4
Uitrollen campagne

We spreken een looptijd van de campagne af en brengen de planning in kaart. Het is van belang zoveel mogelijk direct in contact te komen met de doelgroep en de deze juist en volledig te informeren. Een schema maakt de stappen voor iedereen inzichtelijk.

Planning voor de campagne

5
Word de belofte waargemaakt?

We meten gedurende het proces of de gemaakte belofte wordt waargemaakt. We zorgen ervoor dat alle privacygevoelige informatie voldoet aan een helder AVG en dat alle tools beschikbaar zijn voor de geselecteerde doelgroep. Met behulp van een toegezonden enquête, kunnen toekomstige studenten hun feedback geven.

Wat ontvang je verder van ons?

  • Een e-mail met jouw persoonlijke toegangscode
  • Een e-mail met het programma van de open dag
  • Een e-mail als we je gemist hebben op de open dag
  • Een e-mail met een enquete over jouw ervaring op de open dag

Jouw gegevens verwijderen we 1 juni 2020. Wil je deze eerder verwijderen of aanpassen? Stuur dan een e-mail naar info@opendagbarneveld.nl.

Geef helder aan wat ze krijgen. Kijk naar onze aanpak van voor de uitwerking van de Algemene verordening gegevensbescherming.

Bezoekers open dagen

* De genoemde cijfers zijn fictief.

Open dag 1: 2.262 personen

Open dag 2: 1.752 personen

Open dag 3: 633 personen

Resultaten

0
Aantal VIP'ers
0
Enqueteers
0
Beoordeling
0
Bezoekers
0
Inschrijvingen
Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring te bieden. Wij maken alleen gebruik van geanonimiseerde analytische cookies.
AkkoordLees meer

AVG

  • Cookies
  • Privacybeleid

Cookies

Op dit niveau functioneert de website optimaal. We versturen gegevens naar externe partijen zoals Google Analytics om je website ervaring te verbeteren. We slaan hierbij geen persoonsgegevens op.

Meer weten? Lees ons cookiesbeleid.

Privacybeleid

Ons privacybeleid geldt wanneer je je aanmeld voor o.a. de nieuwsbrief. 

  • Wij zorgen altijd voor een duidelijke double opt-in.
  • Wij vertellen altijd wat je kunt verwachten.
  • Je kunt altijd de gegevens verwijderen of aanpassen.
  • Wij zorgen dat de gegevens veilig zijn opgeslagen.

Meer weten? Lees ons privacybeleid.